Tandartsenpraktijk Berghem goes Nepal - Reisverslag uit Berghem, Nederland van Saskia, Cindy, Mary, Gertie, Regina en Brigit - WaarBenJij.nu Tandartsenpraktijk Berghem goes Nepal - Reisverslag uit Berghem, Nederland van Saskia, Cindy, Mary, Gertie, Regina en Brigit - WaarBenJij.nu

Tandartsenpraktijk Berghem goes Nepal

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia, Cindy, Mary, Gertie, Regina en Brigit

18 September 2009 | Nederland, Berghem

Hoi Familie,Vrienden, Collega's van het nepal team van Tandartsen Praktijk Berghem.

Over 40 dagen is het zover. Onze reis naar Nepal, een jaar geleden besloten we om mee te gaan en nu is het dan bijna zover. Ik denk dat we het allemaal al behoorlijk voelen kriebelen. Super leuk en leerzaam om dit mee te mogen gaan maken, maar ook de angst/spanning om ruim 3 weken alleen van huis te zullen gaan. Het is een groots gevoel om zo'n mooie reis te mogen gaan maken, het feit dat je echt een steentje bij zult gaan dragen aan de mondgezondheid van de arme mensen daar, voelt heel goed. Thuis en op de praktijk gaan ze het ook redden zonder ons, dankzij de hulp van velen, kunnen wij met een gerust hart vertrekken om indrukken op te gaan doen die we ons verdere leven nooit meer zullen vergeten.
Mooi dat jullie zo met ons meeleven, we gaan dan ook proberen regelmaat een PC te vinden om jullie op de hoogte te houden van onze avonturen.
We vertrekken dus op woensdag 28 oktober om 07.00 uur vanuit Schiphol. Vliegen dan eerst naar Frankfurt. Wachten daar 3 uurtjes om dan vervolgens om 11.10 uur naar Doha te vliegen. Daar komen we om 19.00 uur aan en proberen daar te gaan lounchen, aangezien onze volgende vlucht naar Kathmandu pas om 05.00 uur zal zijn, rond de klok van 12.00 uur komen we aan in Kathmandu, waar het busje ons naar het guesthouse zal brengen. Een hele lange reis, waar we hopelijk ook een beetje kunnen slapen. Dan lijkt het in ieder geval wat korter!!!!

Wordt vervolgd.........

• 18 September 2009 - 19:53

Antoniek:

Leuk zo'n reisverslag, ik volg jullie met veel belangstelling!!!
    veel succes met de voorpret.
    Hebben jullie allemaal stijve armen en billen?

• 19 September 2009 - 15:36

Dinytonjiminstan:

Hoi Mary en de rest,wij gaan jullie zeker volgen.
    Succes en liefs van ons.

• 19 September 2009 - 16:21

Lieke:

Voor een ieder van jullie toi toi toi. Enne ga ervoor! De mensen hebben jullie hulp kei hard nodig.Heel veel suc6