we zijn aangekomen in nepal - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Saskia, Cindy, Mary, Gertie, Regina en Brigit - WaarBenJij.nu we zijn aangekomen in nepal - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Saskia, Cindy, Mary, Gertie, Regina en Brigit - WaarBenJij.nu

we zijn aangekomen in nepal

Door: cindy en mary

Blijf op de hoogte en volg Saskia, Cindy, Mary, Gertie, Regina en Brigit

29 Oktober 2009 | Nepal, Kathmandu

Hoi Nederland, YAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, wij zijn aangekomen in Kathmandu, Nepal. na een lange reis, die toch heel comfortabel verlopen is, zijn we op plaats van bestemming. Het is best wel gek dat wij dit nu meemaken. Hadden Mary en ik eigenlijk niet meer verwacht in onze huidige situatie ( moeder van 3 kids enzo). De aankomst wel hectisch en qua geur nou niet bepaald aangenaam. Maar voor iedereen een tas op de bagageband, dus dat was al een hele opluchting. Met de bus naar ons guesthouse, wat je dan allemaal ziet onderweg, kramen fruit, veel mensen, veel getoeter, veel kleuren, veel rotzooi, kortom echt wel een cultuur schock voor ons brabanders. Ons guesthouse is sober maar verder prima, mooi dakterras en het bier en de wijn is heeeeeeel goed te drinken. We hebben zojuist heerlijk gegeten ( jullie ook als het goed is, want het is nu 17.00 uur in NL). Morgen gaan we tempels bezoeken en een lijkverbranding meemaken, zaterdag ook iets maar Keshav onze gids is niet altijd even goed te volgen. Kortom het gaat toppie met ons allemaal, we zijn super blij met deze kans en we gaan er iets groots van maken. Trots op onze achterban en ook wel een beetje trots op onszelf dat we deze uitdaging zo stoer zijn aangegaan. We komen gauw weer terug met wat foto's en nog meer indrukken van Nepal.
Doei aan iedereen. We luv you....

• 29 Oktober 2009 - 16:24

Dieke:

Trots zijn mogen jullie! Proost, en een fijne eerste avond in Nepal.
    Groetjes,
    Dieke

• 29 Oktober 2009 - 16:25

Karin:

ha cindy en de rest,

dat de reis goed is verlopen is echt harstikke fijn. We gaan jullie volgen en ben benieuwd naar jullie eerste trip van morgen, Lijkverbranding!!!

Hier is de dag ook goed verlopen, Juul heeft heerlijk heel de dag met Jett gespeeld en lekker geslapen. wat een schatje is t toch, altijd lachen.

Rust maar lekker uit dan kan de rest van jullie avontuur beginnen.

Karin

• 29 Oktober 2009 - 16:49

Sally:

Hoi, daar in het verre Nepal. Goed om te horen dat jullie er zijn.

• 29 Oktober 2009 - 16:53

Fam. Van Nuland:

Wij zijn ook trots op jullie! Blij dat de reis goed is verlopen.
    Toi toi toi!

x

• 29 Oktober 2009 - 17:00

Nancy:

Hoi lady's
    Fijn om te horen dat jullie er zijn. Veel plezier en maak er iets moois van.(ben echt jaloers op jullie) stoere meiden.

groetjes nens

• 29 Oktober 2009 - 17:11

Sylvia Ploegmakers:

Hoi Cindy en collega's een hele goede, boeiende tijd toegewenst in Nepal, veel succes bij het helpen van de mensen.
    Groetjes, ik lees jullie verslagen.

• 29 Oktober 2009 - 17:27

Ilse Vissers:

Goed te horen dat jullie zo enthousiast zijn ontvangen door de lucht, de mensen, de omgeving, de cultuur,de cuisine en geniet ervan, hi hi. Het avontuur is begonnen.

• 29 Oktober 2009 - 18:15

Pauline:

Hoi allemaal! Fijn dat de reis zo goed is verlopen, ik heb steeds aan jullie moeten denken. Ik kijk uit naar jullie volgende verhalen.

• 29 Oktober 2009 - 18:50

Harm En Mark:

hoi mary en de rest, fijn dat de vlucht goed verlopen is. mary wij nemen morgen samen met ferry op zijn 40e verjaardag een goede borrel op hem en op jou!!
    dikke kus van ons en geniet ervan. liefs H&M
    P.S. onze Hollandse boerenkool met worst heeft net prima gesmaakt,hhahahhahahha

• 29 Oktober 2009 - 18:52

Inge:

Ha stoere meiden,
    Fijn om te lezen dat de reis goed is verlopen. Ik heb ook de hele tijd aan jullie moeten denken. Heel veel succes daar en geniet ervan...enne proost he, drink maar n lekkere borrel op jullie eerste avond in Nepal!!!
    Liefs Inge

• 29 Oktober 2009 - 19:14

San:

Fijn dat de reis goed verlopen is & natuurlijk ook prettig dat jullie heerlijk hebben gegeten. Veel plezier morgen! Dikke x voor Sas en groeten aan iedereen

Sandra D.

• 29 Oktober 2009 - 20:57

Dorethé:

Hoi stoere collega's
    Fijn te horen dat de reis goed is verlopen, (je moet er toch steeds aan denken). Fijn dat het eten gesmaakt heeft, valt dit weer even mee !!! Nou ehhhh véél plezier ??!!,,,,... met de lijkverbranding morgen, we blijven jullie volgen. Ennee...een prive gids, das toch niet slecht geregeld !!
    Groetjes ...doei......

• 29 Oktober 2009 - 22:23

Dinytonjiminstan:

Hoi Mary en de rest fijn dat jullie reis zo goed is verlopen maak een mooie combinatie met werk en ontspanning geniet van de wijn en bier en maak veel plezier en we zijn natuurlijk zoals altijd heeeeeeeeeeel benieuwd naar de foto's liefs van ons toi toi toi xxxx

• 30 Oktober 2009 - 06:03

André:

Dag meiden, heel fijn dat jullie heelhuids in Kathmandu zijn aangekomen. Geniet van alles wat jullie meemaken (en goed om te vernemen dat ook in Nepal win en bier goed smaken!). André (ben trots op jullie allemaal)

• 30 Oktober 2009 - 09:13

Angelique:

Hoi Gertie en alle andere,
    Fijn dat de reis goed is verlopen. Toch heerlijk een gids die jullie zoveel "bijzondere"dingen laat ziet.
    Geniet ervan en tot lezens! Groeten Familie van Ravensteijn

• 30 Oktober 2009 - 11:18

Denise:

Hoi lieve Sas,

Oeh eerste berichtje gelezen, superspannend allemaal.
    Hopelijk gaat het jou (en de rest goed), houd je koffertje bij de hand wat eigenlijk in de koelkast moet!!!
    Hopelijk heb je het niet nodig.
    Ben benieuwd naar jullie volgende avontuur.
    Loveeeeeeeeeeee you Sassie.
    Dikke kus denise

• 30 Oktober 2009 - 11:27

Anja:

Hallo,
    Fijn om zo te weten datde reis goed verlopen is .Ga er lekker van genieten (en hard werken) Wij blijven jullie graag volgen.
    Groetjes Ad en Anja

• 30 Oktober 2009 - 17:25

Lieke :

Wat gaaf jullie op deze afstand te kunnen volgen!!! Vandaag de moeder van Mary gesproken, alles gaat goed en de verjaardag van je man is heeeeel goed gegaan. Je dochter zag er ook stralend uit. Geniet met z'n allen, ik ben gelukkig niet jaloers aangelegd dus dat is boffen!! Ben benieuwd naar de verhalen. Groetjes en een dikke kus voor Bri, Lieke en de rest.

• 30 Oktober 2009 - 20:29

Maud:

Hoi Cindy,
    Ik wil alleen maar even vertellen dat ik heel fijn met Noor heb gespeeld vandaag en dat het super gezellig was om samen in een bed te slapen. Dikke kus van Maud

• 30 Oktober 2009 - 21:35

Emiel En Saskia:

Dag helden,
    Wat een onderneming! Leuk om jullie te kunnen volgen. Dat gaan we zeker doen.
    En even een tip: mochten jullie darmen gaan reageren op het eten dat je daar voorgeschoteld krijgt, je weet wel.... reizigersongemakjes: drink Cola! Het werkt. Echt!
    Goede reden voor die éne uitzondering?
    Veel succes!

Groeten vanuit Jordanië.

Emiel en Saskia
    www.slippersopreis.nl

• 30 Oktober 2009 - 22:52

Marie-Jose:

Hoi hoi Regina en de andere dames.

Fijn om te lezen dat jullie een goede reis hebben gehad. Veel plezier en straks veel succes.

liefs Marie-Jose

• 31 Oktober 2009 - 07:18

Eric En Mart:

wij wensen jullie heel veel succes en plezier.
    en een dikke vette kus van Mart XXX

• 31 Oktober 2009 - 09:19

Antoinette:

Ha Cindy en collega's,
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen in Nepal. Vooral blijven schrijven en foto's maken dan kunnen wij het ook wat meebeleven.
    Veel succes en groetjes!

• 31 Oktober 2009 - 12:26

Yvonne:

Wow super gaaf!!!! Hier in Barcelona gaat het allemaal heel goed!!!! groetjes van ons allemaal

• 31 Oktober 2009 - 12:55

Jose En Frans:

hoi mary en de rest
    wat fijn dat jullie het zo gezellig nu hebben.straks zal het wel even wennen zijn als het echte werk begint.maar mary thuis gaat alles heel goed we worden nu wel meer geknuffelt als anders wel lekker groetjes xxxxxx jf

• 01 November 2009 - 01:45

Geert Bossers:

Dag lieve Bri, ik ben trots op je dat je dit doet... Geniet van alles, maar leer ook. Heb in Z-A ook zoiets gedaan en het opent je ogen. Vandaag is allerzielen, je weet wel...
    Geert