weer thuis!! - Reisverslag uit Heesch, Nederland van Saskia, Cindy, Mary, Gertie, Regina en Brigit - WaarBenJij.nu weer thuis!! - Reisverslag uit Heesch, Nederland van Saskia, Cindy, Mary, Gertie, Regina en Brigit - WaarBenJij.nu

weer thuis!!

Door: cindy

Blijf op de hoogte en volg Saskia, Cindy, Mary, Gertie, Regina en Brigit

20 November 2009 | Nederland, Heesch

Hoi Lieve Vrienden,
We zijn weer in Nederland!!!!
Super fijn om weer thuis te zijn en onze familie weer in de armen te kunnen sluiten. Gisteren om 17.30 uur geland op Schiphol en rond 18.00 uur kwamen we door de deuren om hartelijk verwelkomd te worden door al die lieve mensen die wij zo gemist hadden. Dat hun ons ook erg gemist hadden was ook wel duidelijk, iedereen stond zo breed te glimlachen en het een heel warm welkom. Sommige van ons (4) hadden het nog even spannend gemaakt door de vlucht bijna te missen, maar gelukkig kwam het allemaal nog goed. Een voordeel hiervan was dat onze bagage nu erg snel binnen kwam en wij snel door konden lopen naar onze familie.
Nu thuis beseffen we, ik denk dat ik voor iedereen spreek, hoe goed we het hebben. Vannacht heerlijk in ons eigen bedje geslapen, een warme douche genomen en genoten van alle aandacht en knuffels. Wat hebben we toch veel meegemaakt in die 3 weken. Het kost echt wel even tijd om dit een plaatsje te geven, maar wat hebben we het goed gedaan. Zoveel mensen geholpen, schik gehad, elkaars tranen gedroogd en nepal op een heel bijzondere manier leren kennen. Dames, dat hebben we toch maar mooi even gepresteerd.
Fijn dat we dit samen mochten beleven. Regina en Brigit nogmaals bedankt voor deze kans.
Iedereen nogmaal super leuk dat jullie ons zo gesteund hebben en we waren heel blij met jullie reacties. Nu gaat iedereen voor zich het een plekje geven. We zullen allemaal een mooi fotoboek proberen te gaan maken, met bijbehorende teksten, maar de meeste indrukken zijn opgeslagen in ons hoofd en hart en dat neemt niemand ons meer af.

Heel veel lieve groetjes en zeker tot gauw voor diegene die we nog niet gezien en gesproken hebben.

Brigit, Regina, Mary, Saskia, Gertie en Cindy

• 20 November 2009 - 11:41

Marcel En Hester:

Ik kan me voorstellen dat het heerlijk is om weer thuis te. Samen met de mensen die je lief zijn in je eigen vertrouwde omgeving.

Jullie hebben inderdaad fantastisch werk geleverd en jullie rugzakje gevuld met fantasische ervaringen. Succes met het vinden en geven van een plekje.

Groeten

Hester en Marcel

• 20 November 2009 - 13:57

Annie Megens:

fijn dat jullie weer gezond in nederland zijn. heb jullie met spanning en trots gevogd [vooral jou cindy].
    prima gedaan dames,respect.

• 20 November 2009 - 22:12

Bert En Mariette:

Lieve Brigit en het hele team,

Wij vinden het echt helamaal mega super wat jullie gedaan hebben.

De kennis en de luxe van jullie mooie leven en werk hier verplaatsen naar een omgeving waar het echt heel hard nodig is allemaal.
    En ik geloof zeker dat jullie heel veel plezier, warmte, geluk liefde, ellende en gedoe beleefd hebben.

Jullie zijn een grote ervaring rijker, hebben vele harten verwarmd en mensen blij gemaakt.

Liefs Bert en Mariette

• 21 November 2009 - 12:59

Marloes:

Hey Cindy en de rest,

Ik heb er maar een woord voor: respect!
    Jullie hebben het echt top gedaan. Ga nu maar snel alles een plekje geven en genieten van je thuiskomst.
    Cindy sorry dat ik er gisteren niet was...had verjaardag. Maar zie je snel!

Grt. Marloes

• 22 November 2009 - 09:33

Anita Vos:

He luitjes

Goed dat jullie weer in ons land zijn. Heb jullie steeds met veel bewondering gevolgd via de site hoor graag nog eens live verslag van jullie belevenissen.

Groetjes Anita Vos