pokhara - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Saskia, Cindy, Mary, Gertie, Regina en Brigit - WaarBenJij.nu pokhara - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Saskia, Cindy, Mary, Gertie, Regina en Brigit - WaarBenJij.nu

pokhara

Door: cindy

Blijf op de hoogte en volg Saskia, Cindy, Mary, Gertie, Regina en Brigit

14 November 2009 | Nepal, Kathmandu

Hoi Vrienden,
Nu al 2 dagen in Pokhara. Gisteren zijn we dus aangekomen en hebben we lekker wat geshopt en dingen geregeld voor de komende dagen. Regina en Gertie zijn vanmorgen vertrokken voor een 3 daagse wandeltrip in de bergen. Zij zullen stoppen op mooie punten en de anapurna van dichtbij kunnen bewonderen. Brigit, Mary, Saskia en ik zijn vanmorgen na het uitzwaaien naar de oude stad gelopen. Helaas voor ons was deze gesloten. We hadden er niet aan gedacht dat het hier in Nepal op zaterdag eigenlijk zondag is en alle winkels dus gesloten zijn. Balen!!!
Toen in de taxi gestapt naar het meer en vandaar uit terug gelopen naar ons hotel en onderweg lekker nog wat geshopt ( in het drukkere gedeelte zijn de winkels namelijk wel gewoon open) en lekker gelunched aan het meer. Om half 5 hadden Mary en ik een heerlijke massage van een uur en om half 6 waren Saskia en Brigit aan de beurt. Heerlijk ontspannen. We kunnen er weer tegen. Nu net gegeten bij de Pizzeria en nu onderweg naar ons bedje. Voor morgen weten we nog niet precies wat we gaan doen, we hopen op mooi weer want dan gaan we heerlijk aan het meer liggen en een aantal willen wellicht naar een tibetaans vluchtelingen kamp gaan en 's middags naar de oude bazaar. Maandag gaat Brigit de sprong wagen dmv paragliding. Sas en ik zijn nog aan het denken en Mary weet nu al zeker dat ze niet gaat. We houden jullie op de hoogte. Zoals jullie zien is het Brigit gelukt om meerdere foto's te plaatsen, ook Janneke heeft op haar site wat mooie foto's bijgeplaatst (zie vorig verslag voor adres) Ze heeft mapjes gemaakt, die van Kathmandu valley, dental camp en chitwan zijn van ons van toepassing. Kijk maar of je daar ook nog even gaat spieken.
Veel liefs weer van ons. Dikke kus.

• 14 November 2009 - 17:32

Dorethé:

Hoi, hoi allemaal;

Kei leuk die foto's, nu heb je beter een beeld hoe het daar eruit ziet.Ik ben echt onder de indruk. Geweldig allemaal!!! Geniet van de laatste dagen, en tot snel. Groetjes Dorethé

• 14 November 2009 - 19:13

Inge:

Hoi lieve dames,
    Suuuuuper om de foto's te zien, indrukwekkend.
    Geweldig wat jullie daar allemaal doen, helemaal TOPPIE!!!
    Geniet er nog van!!
    Liefs Inge

• 14 November 2009 - 19:19

Karin:

Hallo daar,
    Wat een ervaring wat jullie daar meemaken. helemaal super. Ben erg benieuwd naar jullie andere foto's en de verhalen.
    tot snel.
    oja Mary, morgen gaan we met jullie mam swingen bij Marco Borsato in de HMH a'dam. (Via van Tilburg)

• 14 November 2009 - 20:27

Nancy:

Hello lady's
    Wat leuk om te zien en echt heel indrukwekkend.
    Geniet van jullie laatste dagen want het is alweer bijna voorbij.
    Groetjes en een dikke kus van mij.

• 14 November 2009 - 20:57

Lieke Van Dinther:

Mooi foto's , dit geeft ons een mooie indruk, enne het eten valt naar ons idee ook niet tegen.
    Ik zet nu ook ff met petje af, knap werk hoor meiden. Een een goede foto voor krek zat!!
    Leuk gedaan Mary!
    Het ga jullie goed enne nog ff en dan hebben we f feest for ferry, dan kletsen we weer met elkaar met een borreltje in de hand ! kus Lieke en Corvin.
    Ook van Lucas en Freek xxx

• 14 November 2009 - 21:23

Dieke:

Hoi Gertie!
    Drie dagen wandelen in de bergen???? Dan kan ik je op woensdagmorgen straks niet meer bijhouden! Haha!
    Ik wens je een fantastische wandeltocht toe, pas goed op jezelf en geniet nog even van alles wat je meemaakt.
    Groetjes,
    Dieke

• 15 November 2009 - 09:54

Jose Frans:

hoi mary en dames
    wat leuk die foto,s fijn dat jullie zoveel mensen hebbenkunnen helpen, gaan nu nog lekker genieten en dan tot donderdag groetjes xxxxxxx

• 15 November 2009 - 12:51

Antoniek:

Hallo collega's,

mooie foto's ook die op de site picasa van Janneke.

Nog lekker een paar dagen genieten tot snel.

groetjes Antoniek

• 15 November 2009 - 13:52

Mariëtte V Berkel:

lieve brigit en de rest,ik geniet me te pletter met het lezen en bekijken van verslag en foto's. ben heel trots op jullie!!als jullie weer eens gaan, bied ik me aan om als privékok jullie te verwennen! goed idee? liefs jet.

• 15 November 2009 - 19:17

Ans Roelofs :

Ha die Sas Ik zie het zo voor me jij met al die kids aan het dansen heb nu al tranen in mijn ogen en dan ben ik er niet bij geweest. Super wat jij en de andere meiden voor elkaar gekregen hebt om niet meer te vergeten Ben benieuwd naar de verhalen als je weer thuis bent Liefs ikke

• 15 November 2009 - 19:27

Harm En Mark:

WAUW!!!! wat een mooie indruk d.m.v. de foto's. zo kunnen we toch een beetje zien wat jullie zoal doen daar. Geniet nog even daar de laatste dagen, we kijken uit naar jullie terugkeer en naar jullie verhalen. Tot donderdag allemaal!!!! Goede reis terug.

• 17 November 2009 - 10:43

Elly-henk:

Hallo damens
    Wat hebben jullie veel werk verzet in die korte tyd.
    Petje af ,dit doet niemand jullie na zeker hier niet in nederland.
    Wij zijn trots op jullie.
    Nu nog even lekker genieten van de mooie omgeving,en voor morgen alvast een goeie reis terug.
    Mary tot ziens in schayk ,dan komen wij de foto's bekijken en je verhalen beluisteren.
    Groetjes en veel liefs vanuit heesch.